Sexteen soon seventeen *

På onsdag blir jag 17 år folket!
Haha, inte för att skryta men.
Ska bli kul att föräldrarna passa upp än för en dag,
har själv bestämmt maten som ska serveras.
Det blir:
Hemmagjord klyftpotatis och Oxfilé med grill sås till.
Ska bli så gott!
Idag har inte alls hänt mycket,
bara same old.

2012, kollade jag typ nyss med pappa.
Jag älskar filmen, liksom så grymt bra gjord!
Förutom att jag personligen inte klarar av när folk tar förväl så,
då gråter jag.

NU ska jag ta och sova,
sorry för den dåliga uppdateringen!
Vill tacka " :D " också för kommentaren på "Outfit 5/2-2011 *",
så gullig man får vara!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!