I just don't fit into this world *

Jag orkar inte jag vaknade sex imorse och att klockan snart är halv nio,
och här sitter jag och äter frukost.


Alltid jag och min kära O'boy till frukost!
Innan jag åt frukost hade jag såklart så himmla tråkit så jag hittade något att sysselsätta mig med.
Yes that's right, förlöjliga sig själv.


För övrigt somnade jag med en sådan "bula" eller vad jag nu ska kalla det i huvudet.
Så mitt hår är säkert jättefint när jag tar ut det...hmm.

Jag stör mig förövrigt på mitt "bebishår" i pannan typ.

Inte alls nice när man vill färfga håret ljusare!
Tänk dig liksom kommer ha ljust hår men svart bebishår,
låter inte fint.
Hoppas Linda kanske kan fixa det idag (om jag har tur),
annars lär det ta ett tag vilket sucks!

Nu ska jag ta och äta upp min frulle,
gosa ner mig lite i sängen och kolla InuYasha tror jag.
När klockan bär fram mot tio eller elva ska jag försöka dra mig upp.
men det är ett tag dit.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!