I don't know how I'll stop loving you *

Idag sov jag till åtta på morgonen,
snacka om att jag inte orkade med mig själv att vara pigg så tidigt!
Men antar det har med att ställa tillbaka klockan?
Ikväll kommer i alla fall Linda och Magnus över på middag,
ett slags förväl för några veckor,
nu är det deras tur att åka till Thailand.

Så jag har precis bytat om till anpassade kläder.
Gått i pyjamas halvadagen sedan,
efter duschen bytade jag till mjukis kläder.
Nu har jag anpassade kläder.

Har nyårs tröjan från JC och ett par jeans.
Väldigt simpelt, en liten ring och min klocka till.
NU ska jag gå ner.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!