I can't stop day dreaming about you *

Denna dagen har varit kul!
Först ett kul idrottspass sedan Hiphop direkt efter.
Jag vet inte, men de andra två lektionerna på dagen är så tråkiga och sega!
Ibland så önskar jag att man kunde lära sig en del saker på bara någon minut.
Jag är fett taggad på att träffa någon typ idag,
fast ändå inte, vill sova, haha!

Igår blogga jag ingenting,
känner mig lite off.
Jag somna på två röda när jag kom hem,
vaknade inte förräns vi skulle äta och sen var jag fast vid tv:n.
På kanal fem var det bra programm i strcäk:
Den Hemlige Miljonären, Cougar Town, The Middle, The Big Bang Theory och Criminal Minds.
Snacka om att jag somna sent? haha
OKej, inte så sent runt tolv.
Då däcka jag av trötthet.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Geirtilde

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

URL - http://geirtilde.blogmakale.com
Skrivet - 2011-06-21 ª 10:45:36
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!