Guess what *

Idag har man shoppat med mamma.
Vi har varit i typ tre eller fyra olika varuhus,
breda som in i och typ alla på minst fem våningar.
Jobbigt men ändå kul.
Vi har köpt en del till mitt rum som ni kommer få se när jag kommer hem,
för det är väl inpackat.

Men ni kan se vad jag mer har köpt.



Yes that's right!
En Guess väska till, oh yeah.
Den är lila och ska användas i sommar.
För som jag sagt innna FÄRG ska ni har MYCKET i sommar.


Har köpt två hårfärger,
vet det står blond på den ena men den är mer ljusbrun.
Den andra är mer, ja lite brunare.
OBS! Denna hårfärg är till för asiatiskt hår.
Eller ska man säga personer med mörkt hår som jag som inte vill köra med belkning hos frisören.


Såhär ser den blonda ut, väldigt fin enligt mig!


och detta är den "Beige" hårfärgen också fin!

Anledningen till att jag köpte båda var för att jag vet inte riktigt vilken som passar mig bäst,
eller ser ut som jag tänkt mig.
Så vi får väl bara se hur det blir.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Flummsyster <3

Sååååå snygg väska! :D Im In LOVE ;D

Vad braaoo med hårfärg för asiatiskt hår (y)

Kommer nog bli sjukt snyggt!

Saknar dig, mer än du kan ana! ÄLSKAR DIG, flummsyster <3333

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2011-02-21 ª 14:16:44
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!