Går upp kilona man gått ner? *

Jag har ätit väldigt lite,
typ inget godis alls denna vecka.
Nu sitter jag och pregar i mig  godis,
jag orkar inte mig själv.
Kommer aldrig komma i form.
Mamma ligger och sover/vilar,
jag kollar AnimaxTv, som är så bra!
Älskar Anime (manga) serier.
Vi ska gå ut lite tidigare idag för vi ska åka tillbaka till,
Saim Paragon idag!
En av varuhusen där typ alla märkena finns,
Guess, Gucci m.m. vi ska leta efter en del saker.
Förra gången var vi för trätta för att kolla nogrant.
Ska kolla klart Yu Yu Hakusho innan vi ska göra oss ordning.
Lots of kisses your ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!