Från den kalla blåsten *

Imorgon åkerjag ifrån detta kalla vädret!
Ska bli så skönt att åka till värmen.
Finns däremot en sak jag kommer missa jättemycket.

Bilden är suddig jag vet!
Men kommer sakna min lilla Missan som alltid ligger med huvudet på en egen kudde,
med kroppen under täcker och spinner.
Vi sover i mitt rum med stängd dörr för att Tom inte ska irritera henne,
skönt för henne.
Hade också tyckt det var skönt med 7-12 timmars frihet från en bråkstake.
Faktiskt ligger hon och spinner just nu,
ska njuta av tillfället och gosa med henne så ni får ha det bra!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Vemundlinnea

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

URL - http://vemundlinnea.blogstie.com
Skrivet - 2011-09-06 ª 07:59:29
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!