Forever Now *

Usch idag blir det att ägna hela dagen åt ett skolarbete,
jag orkar inte!
Ajja, ju fortare blir klar destomer tid får jag till annat.
På torsdag åker jag till Bangkok,
det ska bli kul!
Datorn ska med för att vi kommer ha trådlöst internett,
så jag kommer kunna blogga i alla fall som tur är.
Förutom nu det senaste dagar som jag varit väldigt off.
Men men, så är det ibland.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Alex

wow det låter precis som jag det där med läxorna :o men iaf...önskar jag kunde slippa kylan i sverige o åka iväg till något soligt land som du ska :) ha det så kul :)


Skrivet - 2011-02-13 ª 22:44:18
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!