All I want is you, you are perfect to me *

Jag har inte varit socialare idag än igår.
Beklagar att ljudet till min vblogg inte funkar, förstår inte varför!

Imorgon är det öppet hus på skolan mellan fem och åtta.
Jag ska ha dans visningar i danssalarna på Nic Estet,
ni är välfigt välkomna alla som vill och kan!
Blir uppvisning på Jazz och Hiphop för vår del, alltså ettorna.
Vet inteom treorna och tvåorna håller i något annat.

Jag kollar för tillfället Criminal Minds,
kriminalare är min grej!
Annars snackar man med Michel i telefon.
Stackaren har Bihålsinflamation,
tycker synd om honom.
Måste vara tråkigt att missa så mycket från skolan som han gjort.
Man hör verkligen på hans röst att han inte mår bra.
Mycket önskad krya på till honom!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!