What you got boy is hard to find, I can't get you out of my mind *

Jag har en del saker att ta upp just nu.
För det första så ska det bli hårdträning och nyttig mat för min del!
NU vill jag vekrligen få en sådan här korpp:
Detta är Adriana Lima,
min typ kroppsidela.
Hon är jättesnygg tycker jag, hela hon!
Den magen skulle jag kunna dö för!
Ögonen och ansiktet också,
men det är saker jag inte kan göra något åt.
Magen kan jag däremot få genom att träna och äta nyttigare!


Nu kallar sängen på mig däremot!
Har spelat lol med Michel idag också...han bokstavligen segrar stort!
Jag känner att det inte går bra för mig allstå.
Sedan snackade jag lite med Andreas idag,
he was at a friends place.
Sedan har han inte varit ine nu ikväll...buhu.
Får väl ta och höra från honom någon gång imorgon.
Ska dra och lägga mig nu, sova gött och dröma sött.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!