Jag ser det snöar *

Nu har en ny vecka påbörjats!
Dagen idag har inte alls varit något speciell,
det enda som sticker ut från the usual är att man hade psykologi redovisningen idag.
Annars the old same thing och just det!
Det snöade innan idag, ÄNTLIGEN säger jag bara.
Jag bara hoppas vi kommer hinna få mycket snö till julafton.
Jag väntar på Michel, han skulle lira lol med mig.
Men nu verkar det som han lånat ut sitt acc, så det lär ta ett tag!
Hoppas också att my lovely Andreas ska komma till Skype ikväll,
men det lär vi se!
Kanske...kanske inte, men jag tänker inte tjata i alla fall.
Vi får väl bara hoppas på det bästa!
Lördagsnatten tillbringades framför Skype,
jag hade videosamtal med Hampus som var med David och en som heter Robert.
Jag hade kul med dem, vi spelad blandannat lol.
De visade också musikvideos och sådant, funny!
Ni vill inte veta hur länge videosamtalet var igång alltså...nej nej.
Okej jag säger det!
15 timmar och 15 minuter ungefär,
snacka om lång tid.
Men vi hade kul!


Nu kom älskling in på skype, jippi!
Fast det var ingen lång studn vi snackade,
men jag fick i alla fall höra hans underbara röst!
Han var hos kompisar och mobilen bröt från skype.
Lite synd eftersom jag älskar att snacka med honom.
Fast vi får väl se om han kommer in mer igen senare,
hoppas!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!