T.G.I.F *

Som sagt efter psykologin...
hängde man med Linnea och Marre till gröttävlingen.
Skulle heja på dem och de jobbade på bra.
Linnea åkte ut första omgången och Marre gav upp andra,
men endå bra jobbat tjejer!
Det var kul att se, haha.
Sedan har man köpt julgran idag,
den ska in imorgon och antagligen kläs då.
Wie, hoppas mamma gillar granen jag och pappa valde.
Sedan har man snackat med bästaste Hampus i typ en och en halv timme,
awesome shit!
Han är rolig att snacka med , haha!
Snackade med honom igår också i typ hela fem timmar!
Det var också awesome förutom att jag fick reda på att hans musik smak är sådär ibland, haha!
Har också börjat nörda Lol igen med Hampus,
det är kul men det suger att han alltid vinner...taskigt läge för mig.
Fast och andra sidan så vinner alltid Michel också så ja...bara jag som är dålig I guess.
Nu ska jag snart sova,
ska bara se om Michel vill köra ett game till innan läggdags.


Imorgon blir det Danmark med mamma, pappa och Piia!
Mys säger jag bara.
Vi ska köpa öl och sådant till julen och äta en jullunch där,
gör vi varje jul, tradition.
Sedan är det väl hem och klä granen,
försöka hinna läsa till psykologi provet,
och så skulle man antagligen träffa Michel imorgon också.
Vi får se hur jag ska hinna med allt i mitt hektiska liv, haha!
Ska nog också klämma in Hampus någonstans också,
vill spela och snacka med honom, haha.
Han dödar mig i spelet men ja who cares så länge det är kul i alla fall right?
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!