Min julhelg *

Denna julhelgen har det varit fullt ös!
Julafton var helt lyckad och man fick massor med fina julkalppar,
farmor och farfar stannade över så vi umgicks med dem på söndagen.
PÅ måndag lämnade vi farmor och farfar hemma hos oss och åkte till Gnosjö.
Fick träffa mina bästaste kusiner från Stockholm!
Har inte träffat dem på ett år, sjukt längesedan.
We had alot of fun!
Som vanligt när man är hos Claes och Anette så blir det mycket mat,
man äter sig alltid övermätt.
Åkte vid nio och var hemma vid halv tolv.
Idag körde vi hem farmor och farfar till Malmö sedan gick jag och mamma på stan.
Det är ju mellandags rea, så vi passade på att gå på Zara och kolla deras kläder.
Blev en massa nya kläder till garderoben, as usual.
Mamma köpte också lite, blant annat en ny fin skinnjacka.
Som en del kanske missat så var Victoria's Secret Fashion Show på kanal 3 igår,
eftersom jag inte var hemma då så spelade jag in det.
Alltså tillbringades kvällen med att kolla den,
sedan kollade jag och mamma en svensk film på ettan,
"den enfaldige mördaren".
Nu börjar man bli trött och jag sak nog lägga mig och sova.
Godnatt på er!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!