He's about to lose me *

Nu hade jag tänkt vara duktig och göra lite engelska.
Vet inte hur jag ska hinna läsa alla kapitlena till på onsdag,
men det får jag bara se till att fixa!
Sedan har man en skriftlig uppgift i psykologin som ska vara klar på söndag,
eller ja inskickat då.
Så jag har en del att göra  i helgen.
Tror ja kommer få lägga min lol spelande på hyllan ett tag.
Kommer sakna det, haha!
Idag har jag verkligen inte gjort mycket,
först soft dag i skolan och så slutade jag tidigare idag, skönt!
Så åkte jag hem och lägger mig i sängen för jag var trött och var beredd på att sova middag,
däremot kunde jag inte somna.
Så det blev istället sova middag vid fem då jag faktiskt somnade.
Däremot för en gångsskull vaknade jag självmant innan mina föräldrar ropade att det var mat dags.
Vi hade väl inte heller världens bästa middag idag om jag får säga det själv,
alla var lite halvt vresiga.
Har däremot duschat nyss så att man känner sig fräsch igen för en ny dag imorgon.
Nä nu ska jag se till att komma igång!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!