I won't trust myself with you *

Jag har varit allt annat än social denna helgen,
men som ni vet har jag varit på Helsingborgs festivalen alla tre dagarna.
Det var riktigt kul!
Igår skrev jag inget inlägg, eller la över bilder på datorn,
jag var rätt slutkörd.

I lördags så åkte jag med Sarah, Frida P och Johanna B till stan.
Vi skulle möta upp några fler och gå på förfest,
sen stack jag, Sarah och Frida ner till stan för att träffa Jessica och hitta en toalett.
Jag fick till och med, med mig Sarah, Frida och Jessica att kolla på Eric Saade de sista tio minuterna,
av den timmen han spelat.
Ja var så glad över det!
Sen vid elva så splittrades vi.
Sarah och Frida skulle kolla någon Kalle som spelde,
jag och Jessica typ stack till typ hennes kompis Fredrik och några fler.
Senare lyssnade vi på något band jag inte har en aning om vad de heter.
Sen hade vi typ efterfest hos Fredrik,
Jag, Jessica, Fredrik och Fredriks kompis Daniel.
Vid fyra gick jag och Jessica hela vägen hem från stan,
det var en upplevelse.
Vi kom i alla fall före bussen, haha!
Var hemma och redo för sängen klockan halv sex på morgonen,
då var jag så trött.

Ännu roligare var att mamma väkte mig tio på söndag,
för att min kusin och hennes familj skulle åka.
Tråkigt de skulle åka hem redan då.
Som sagt så hela söndagen gick tilll att slappa och bli utvilad för jobbet idag.
Nu sitter jag på jobbet och arbetar hårt,
bara två veckor kvar!

"Can't live with it"
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!