Never the less *

Vid fyra (tror jag) kom jag hem från Göteborg!
Det har varit kul där.
Jag och Jessica hade jättekul på Liseberg,
men det bästa måste varit Colorado,
vi träffade så himmelens roliga människor där!
Roligaste och osannolikaste händelse,
det var nog när vi åkte Colorado och en av de strålarna som sprutas,
sprutade och sprutade mig rätt i ansiktet så alla i samma båt som vi,
skrattade.
Sedan vid tio åt vi Pizza på en resturang, gott!
Vi hade en mysig natt sen på Hotellet,
där vi pratade lite och tog lite roliga bilder med datorn.
Idag så var vi på stan och fönstershoppade lite,
det var också kul!
På vägen hem sov jag från starten till slutet,
jag har en förmåga att somna lätt i bilar.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!