Love is great, love is blind *

Igår sov Linnea över hos mig,
vi hade kul och gick och la oss sent.
Vid tio på morgonen ringde hennes väckarklocka,
för hon skulle ut med Ella (hennes hund).

Efter att hon gått hem så gjorde inte jag mycket annat än att ta det lugnt.
Jag känner att jag måste göra det så mycket som möjligt denna vecka,
för nästa vecka börjar jag skolan igen.
Ikväll, ganska så snart ska jag och familjen iväg till Piia och Roger.
Det ska bli kul att träffa dem igen!
Detta är vad jag ska har på mig ikväll.
Vita jeans, läderflätat skärp, isblå färgad blus och svart kavaj.
Har för övrigt mitt saboarmband och ringar i öronen som accesoarer.

Jag kommer antagligen ta med mig min kära dator dit,
och på det sättet kan jag nog vara mer aktiv än de senaste dagarna!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!