I'm so happy, I'm so glad *

Jag är väldigt väldigt glad!
Har skaffat mig en Mac Book Pro idag,
jag är väldigt nöjd!
Typ så glad?
Hahah, tror jag är gladare på insidan om jag ska vara ärlig!
Jag kände för att testa mitt nu såkallade "Photo Booth" lite,
och hittade en sådan effekt som man kunde köra fyrabils sekvens.
Jag kände för att verkligen visa hur glad jag är för er,
så bjuder jag på lite humoristiska bilder!
Jag är så snygg och elegant tycker jag ... haha!

Jag och mamma kör "slappa"-dag idag, känns skönt.
Vi sitter och kollar tv tillsammans och jag sitter medm in fina dator också.
Äntligen har jag en dator som inte dör utan laddaren i efter fem minuter!
Så jag behöver inte alltid tänka på, "vart finns nu ett eluttag" (nära där jag ska sitta).
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!