I won't be the one to chase, this is why we say goodbye *

Jag är så trött idag,
och när jag tog min frukostmacka och mitt te blev det bara sämre.
Undar om te gör en trött.
I vilket fall som helst så gick jag mig och tog en kopp kaffe med mjölk.
Jag hade lovat mig själv att inte dricka kaffe här på jobbet,
mest för jag har fastnat med det att tänderna blir gula.
Plus tat jag levde på kaffe förra året , haha.
Jaja, jag hoppas jag blir piggare nu.

Idag sak man jobba till halvfem sedan blir det hem och ta det allmänt lungt.
Känner att jag inte kommer orka något annat,
kanske en eftermiddags tupplur?
Imorgon åker jag till Köpenhamn med Linnea efter jobbet!
Vi ska kolla Kayne West, peppad!

"You will always miss a bestfriend" - Lauren Conrad


/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!