I do what I want when I feel for it *

Jag säger nog farväl till mitt fina luktsinne idag!
Efter denna "surströmmings middagen" har jag nog inget luktsinne kvar.
Pappa, Roger och Mamma var de enda som åt surströmming.
Jag, Piia och Daga (Piias mamma) åt inte surströmming.
Jag kände för att sitta så hela middagen, men då hade jag inte kunnat äta min mat.

För er som aldrig känt lukten av just surströmming,
ja, kan säga det är värre lukt än ko bajs!
Typ dirré gånger tusen.
Hoppas ni kan inbilla er hur äckligt det luktar här just nu,
även fast vi tagit undan maten.
Usch, usch säger jag bara!

Jag är en lycklig människa om jag har kvar luktsinnet imorgon,
eller överhuvudtaget när jag kommer hem ikväll!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!