I belive that the hart does goes on *

Idag är det sista jobbdagen för denna veckan!
Väldigt skönt, då är det bara nästa vecka kvar innan skolan.
Idag ska Karin ha filmkväll eller ja vi ska kolla SYTYCD (so you think you can dance).
Det kommer bli stressigt för mig?
Slutar cirka fem och ska vara där då,
plus att jag känner att jag egentligen behöver vila ut och bara få sova.
För förra helgen kan man väl inte direkt säga jag fick mycket sömn.
Plus från de som är lediga så måste jag gå upp tidigt hela veckan,
så jag ser bara fram emot en "ledig helg",
speciellt eftersom de visar sig att nästa helg ska vi ha massor med människor här på kräftskiva,
så man kan inte räkna med sovmorgon då heller.

Usch, jag ka inte bestämma mig!
Blir i alla fall att måla naglarna idag,
haha nagelacket är helt borta på 3 av 10 naglar,
och halvt borta på 4 av de andra naglarna,
alltså 7 av 10 naglar är fula och slitna just nu, haha!

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!