He about to lose me *

Jag sitter just nu på jobbet och lyssnar musik.
Gör inte så mycket mer för programmet jag jobbar med har typ gått sönder på ett ställe?
Så jag väntar på att de ska fixas.
För övrigt har jag bestämt med hjälp av mamma och pappa att jag inte ska köpa linser.
Orkar ine med att jag måste till optikern först och kolla allt,
plus att de kostar så mycket!
Kan få mer för pengarna.

För övrigt så igår kväll ringde någon random till mig,
jag vet inte vem det var!
Han påstod jag hade ringt honom?
Yeah right, den sista jag ringde var Jessica P.
Och att han började på M...har ju jättefå kontakter som börjar på M?
Nej, men de flesta är faktiskt tjejer och låter inte som en kille som typ bryter.
Ärligt talat vet jag inte vem det var och det var läskigt!
Gillar inte när personer får tag på mitt nummer hur som helst.

Ni får i alla fall tåla att idag bli det nog en del blogginlägg,
har inte så mycket mer att göra, haha!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!