Happy Birthday to you! *

Jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg innan sängdags!
Vet ni vilka underbara tvillingar som fyller år idag den 1 September?
(och ja, jag räknar från 00:01 som man ska)
That's right, it's Bill & Tom Kaulitz som fyller år! <3
And yes, jag gillar bandet och deras musik lika mycket än!
Plus om inte snyggare så är de i alla fall lika snygga som för 4 år sedan,
that's just the way it is!
Nu ska jag ta och sova, för nu har jag i alla fall lyckats hålla mig vaken till deras födelsedag!
Och jag håller på att dö av trötthet nu,
så blir nanna kudde om man ska orka upp och dansa på första lektionen.
"Happy birthday to you, happy bitrhday to you,
happy birthday dear Bill and Tom Kaulitz, happy brithday to you!"

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!