Ett annat sätt för er att förstå mig *

Jag tänker skapa en ny kategori nu idag,
där kommer alla citat från olika människor eller låtar.
Anledningen till detta är att jag oftast kan känna igen mig via andra personer,
eller bitar låttexter.
Jag känner också att de mesta handlar om tankar om andra,
och lite ibland om "den inre" mig.
Så jag tänker göra denna kategorin så att ni kan förstå er på mig som perosn bättre,
lära känna mig på en annan nivå och förstå hur jag tänker och känner,
jämtemot andra, mig själv och syn på olika saker.
Vad som gör mig glad, ledsen, sårad, besviken, lycklig m.m.

Jag kollar ju tillexempel hela The Hills alla säsonger,
tro det eller ej,
men största delen av de Lauren säger tycker jag stämmer in på mig,
alltså hennes åsikter, tankar eller de hon säger till andra.
Sedan också ganska mycket av de Audrina säger och tänker också.
Så var beredda att de blir mycket citat från dessa två tjejer i den kategorin.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!