Are you thinking of me as much as I think of you? *

Jag har börjat funder på en grej.
Kanske inte börjat fundera på det,
har gjort det ett tag.
Men denna gången är jag nästan hundra procent säker på det!

Ja jag diggar Tila Tequila hon är grym och vågar stå på sig.
 
I vilket fall som helst, kolla på henne ögon på båda bilderna, ser ni?
Färgade linser!
Hon har gråa tror jag?
I vilket fall som helst tycker jag det är sjukt snygg och skulle vilja testa.
För i vanliga fall har hon samma färg på ögonen som jag,
därför de mesta jag vill testa själv,
jämför jag med andra som typ har något gemensamt med mig.
Ganska smart ellerhur?
Så...vad tycker ni?
Ska jag testa?

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!