Vila i frid Milan! <3 *

Det första jag fick reda på idag...att,
min bästa hundkompis sedan jag var  fyra år som bor i Falkenberg, har dött.
Jag belv chockad först sedan förkrossad,
kan inte fatta hon inte finns längre,
min älsklings hund!
Jag hittar tyvärr ingen bild på Milan på min dator eller extärna hårdisk, buhu!
Trodde jag hade någon...men eftersom datorn kraschat så försvann dem.
Ajja hon var i alla fall en väldigt fin och snäll Golden Retriver.
som jag älskar med hela mitt hjärta!
Kommer alltid minnas henne.
Världens bästa!
Kommer sakna grymt mycket,
har redan fält tårar för dig Milan.
Vila i frid älskade Milan! <3

För det andra är jag så jälva pissed off just nu!
Ibland så förstår jag mig inte på människor.
För er som följt min blogg en bra tid tillbaka och han se mitt irritations inlägg,
för månader sedan vet vem det handlar om.
Ingen idé för er andra att leta, inlägget är borttaget.
Detta ska inte bli lika mycket irritations inlägg.
Ibland förstår jag inte bara vad vissa människor är gjorda av?
Har dem inget hjärta?
Häver dem bara ut sig vad de vill och känner för?

"Just gonna stand there and hear me cry, but that's alright cause I love the way you lie.
I can't tell you what it really is,
I can only tell you what it feels like and right now it's a steel knife in my windpipe.
As long as the wrong feels right, I offer love...
-Where are you going?
-I'm leaving you!
- No you'aint! Come back we are runninng back down!
You ever loved somebody so much you could berly breath.
Now you'r in eachothers face.
Yesterday is over, it's a diffrent day.
Now you know we said things, did things that we didn't mean.
- Baby please come back, baby it wasn't you, baby it was me!
All I know I love you to much to walk away though.
- Don't you hear my voice when I talk? Told you this was my fault look me in the eye ball.
- Next time I..
- Next time? There will be no next time. I appoligize.
That's alright because I love the way you lie"




Tror ni är så kloka och förstår.

Sitter och webbar med Camilla,
hon har varit snäll inatt och lyssnat på varenda ord jag sagt,
hon är verkligen en riktig vän!
Tack för att du orkar med mig och mina tankar gumman, du är bäst.
Jag älskar dig vännen!
Snart ska man väl dra sig tills sängen tror jag,
och hoppas på bättre tider.
Börjar faktiskt bli trött.
Får se vad som händer imorgon.
"Someday I will understand..."

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!