Valborg imorgon *

Imorgon är det valborg,
vad ska ni göra?
Själv vet jag inte riktigt,
allt blev så rörigt.
En del kan inte åka till Helsingborg,
och en del kan inte åka till Örkeljunga.
Så nu är allt yrt!
Om jag inte vet innan imorgon kväll blir det väll att stanna hemma och ta det lugnt.
Ingen stor majbrasa att kolla på heller,
är ju eld förbund i hela sverige imorgon, för det är för tort.

Från en sak till en annan!
Här kommer två biler jag var snäll och tog på själva ögonskugg-makeup'en jag använde idag.
Jag gillar det!
(vad det är för märke och för ögonskugga kolla vbloggen HÄR)
Denna ögonsminkning kommer nog användas när man ska piffa upp sig lite,
ska ut, fester eller när man har gäster och så och det ska vara fint.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!