Twitter *

Nu har jag skaffat twitter också,
yes yes.
Vad man hittar på när man är sjuk, tycker ni inte det?
Kan säga att här på min kära blogg för er mina underbara läsare,
kommer alla sådana här lite längre inlägg.
Kommer alltså vara som ALLTID,
på twitter för er som vill lägga till mig där.
Kommer skillnaden var att småsaker hamna där,
sådant jag inte lägger ut på bloggen för ja,
det är maybe to short?
Som "Nu ska jag hämta dricka, sätta på en film och krypa ner i sängen igen",
eller "jag är sjuk".
Vilker var mina två första twitter inlägg idag.
Ni förstår min poäng va?
Nu ska jag verkligen hämta dricka och det.
Hoppas ni mår tusen gånger bättre än jag!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!