Only thing that keeps me up *

Idag har jag haft matteprov som jag sa innan, jag hoppas det gick bra!

Ganska så seg dag, dessa tisdagar.
Man är alltid trött på sista lektionen,
liksom varför?
När man kom hem däckade man direkt,
tror folk på bussen kollade på mig också för den delen.
För när jag är trött somnar jag på bussen,
och det kan inte vara en vacker syn.
Sedan åt man en god middag och kollat tv.
Tisdagar äger 3an!
Kniven mot strupen och Pluras kök.
Nu sitter man här och ska kolla busstiderna tills imorgon.
Sedan kallar sängen.
Då ska jag starta filmen "Herbie Fulltankad",
fick ett sug av att se en Lidsay Lohan film.
Stor del av detta behov kommer från:
Project Runway.
Hon var gästdomare där idag,
hann se lite av slutet på programmet idag,
innan jag somnade.

I helgen vill jag notera,
eller ska man säga fredag?
I vilket fall som helst!
Då kommer Morbror och Moster hit,
de ska sova över.
Jag ska väl försöka hitta på något då.
Frågade Sarah om hon ville träffas,
men tyvärr kunde inte hon.
Ska se om Linnea kan,
vi träffades aldrig förra helgen som sagt.
På grund av att jag vart sjuk,
och vi båda hade mycket att göra.
Man kan allltid hålla tummarna!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!