Once in a life time *

Haft ett härligt lov!
Har inte direkt haft tid för bloggen,
eller har inte tänkt på den direkt.
För vädret är så himmla sjukt fint och varmt!

Mitt lov:
Jag har lyckasts plugga lite,
som tur är!

Annars har man bland annat varit med Frida, det var jättekul och mysigt.
Vi åkte in till stan gick i affärer och det var faktiskt kul, brukar inte tycka det är kul att kolla kläder med ja,
någon förutom mamma för jag och mamma tänker lika när det gäller klädstil.
Men nu har jag Frida också!
Sedan gick vi till Gröningen och satt där på deras trädäck vid havet och bara njöt av solen och värmen.
VI hade en hel del att "catch up" med för var ett tag sedan sist.
Efter en eller två timmar där gick vi till Espresso House,
(inte för jag tror jag stavade rätt nu) och tog varsin cola light.
Vi hade tänkt ta Kaffe, men vi var redan så jäkligt varma så kändes bättre med en läsk.
Sedan satt vi där ett tag och snackade och så ja, skulle hon hem senare för att hon skulle iväg och kolla sängar.

Man har legat och solat på baksidan en del också.

Vi har liksom trädäck och det är alltid uppvärmt av solen när det är varm och vi har oftast lä där,
så alltid mysigt.
Sedan från fredags-söndag var farmor och farfar här och vi var ute och turade med båten på påskafton.
De hade god mat och alla utom jag åt av påskbuffén.
Jag åt något kött stycke med pepparsås, pommes och ketchup.
Har blandannat blivit myvket pommes de senaste dagarna, så TRÄNING som gäller nu.
Fast har varit ute och joggat och boxat varannan dag tills farmor och farfar kom.
Vi har också umgåts med grannarna.
Någon kväll var vi hos dem och spelade spel och så,
sedan var det över hos oss i söndags efter maten och drack vin och så.
Jag drack såklart min älskade pepsi max.
Det var kul och pappa badade i deras pool.

I måndags, igår.
Kom Magnus och Linda (grannarna) och hämta mig kvart i tio,
för att jag skulle åka med dem till skånesdjurpark, det var bestämt dagen innnan.
När vi var där träffade vi magnus bror, hans fru Lina, deras son Emilio och Magnus mamma.
Sedan var vi där ett antal timmar och hade hur trevligt som helst i den så kallade sommar värmen.
På vägen hem somnade både jag och Linda i bilen, skönt och sova i bilen.
Har bilder, men har inte hunnit lägga över dem på datorn.
De kommer när de kommer.
Mjummii.
Blev lite lack igår vid nio,
Bachelorett (vet ej hur det stavas), skulle gå på kanal tre.
Äntligen hade jag listat ut att det var på måndagar klockan nio!
HAr kollat alla på tv 3 play innan,
och nu när jag väl visste så sa dem vid nio att det var framflyttat till söndagen för Mammam mia.
Så jag kollade Mamma Mia istället lite halvt irriterad.

Jag känner att detta inlägget blev långt,
får göra videoblogg nästa gång jag har så här mycket att berätta, haha!

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!