Jummy! *

Nu börjar jag bli bättre!
För att slå på extra stort så känner jag mig hungrig nu,
för första gången denna vecka.
Så jag och pappa ska snart sätta oss och äta en god Oxfilé med pommes.
Såklart ska vi ha bernésåas till!
Ska bli gottigt!
Sedan blir det att kolla på "101 sätt att åka ur en gameshow".
Nä snart får jag börja ta nya bilder med systemkameran,
så jag kan ge er lite bilder!
För som ni vet försvann allt för tre veckor sen så..därför inga nya bilder kommit upp!
Försökte faktisktn nu att ta en på Cameroid, men den ville ej laddas.
Så får bli en gammal lite bild för att bryta skriv mönstret.
Även den tagen från cameroid.
NU ska jag ner och äta,
ha en trevlig fredags kväll!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!