It's no you and me anymore *

Igår hade jag en jättetrevlig dag!
Först stack man till väla med
Karin, Cecilia och Camilla.
Jag hann och köpa mitt jogging armband till min iphone så jag inte kan skylla på de nu.
Så imorgon blir det ut och SPRINGA!
Efter väla tog jag bussen in till stan och åt med föräldrarna på Harrys,
sedan gick jag och mamma på bio och såg "Black Swan".

Alla borde se!!

Idag ska jag träffa Julia B!
Ska bli så kul, jättelänge sedan jag träffade henne, min kära barndomsvän.
Fast det är inte förrän fyra för hon har musikal träning tills dess,
så jag ska gå till Elineberg och träffa henne där fyra.
Tills dess ska jag plugga.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!