It's about forgive and forget, I will forgive you and I want to forget you *

Idag har jag haft en riktig superbra dag!
Man gick upp vid nio, självmant.
Sedan var det frukost, plugg och sedan till Elineberg.
My old school.
Där träffade man Julia som man inte träffat på år och dar,
riktigt kul!
Träffade även Kimberly, vilket var trevligt!
Hälsade på Anna Dror snabbt innnan jag och Julia följde Kimberly till tåget.
Sedan hade jag och julia mys hemma hos henne genom att kolla tv och snacka.
Vi kollade MTV som inte jag har hemma, buhu på det.
Vid åtta kom jag hem och åt middag,
sedan kollade jag film med föräldrarna.
Den var typ klar vid halv ett, tror jag sov under slutet på filmen.
Kanske därför jag är pigg nu? typ.

"I so will forgive you if you say you are sorry and I so want to forget you.
I so want you out of my life, but you have already left me so that won't be a problem."
by Gabiiz.

NU ska jag snart dra mig till sängen,
godnatt på er!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!