Inside out *

Idag har jag shoppat lite mer än jag skulle!
Imorse märkte jag att mascaran var så gott som slut,
tog mig till söder punkten efter skolan och var fast besluten med att inte köpa något annat.
Slutade däremot med att jag köpte en del kläder också.
Sedan kom mamma och hämtade upp mig så följde jag med henne och handla mat,
tills imorgon då morbor och hans fru kommer.

Mitt smink inköp:
Jag har alltid älskat L'oreal Masacarn sedan "Volume Lashes",
sedan kom "Million Volume Lashes" och ja, L'oreal gör mig aldrig besviken!
Tycker deras reklam har stämt ganska bra med vad de bjuder på.
Nu denna "Lash Architect 4D", premiär för användning av den imorgon!
Resultatet får ni veta och så får ni såklart mitt omdöme.
Stay tuned.

Mina kläd inköp:
Denna tyckte jag var enkel och fin!
Lite så smal men ändå stor och får att ha nu med ett linne under,
och även på sommaren på stranden med bikin top under.
Tumme upp för det!
Denna klänningen kunde jag inte låta bli att köpa!
Såklart kommer jag inte använda den innan i sommar,
men i sommar ska den användas mycket!
Blommigt kommer vara hett i sommar enligt fashion tidningar,
and I like it!
Mitt tredje plagg hittade jag ingen bild på, har letat.
Men såklart kommer fotton på mig i dessa nya klädesplaggen,
när jag har tid att ta dem.
Ska försöka hitta en lucka på lovet.

Nu ska jag göra klart mina frågor på historian innan jag lägger mig,
och jag börjar bli trött så ska skynda mig!
Vill bara på peka att jag tycker att Britney Spears är lika grym nu,
som hon varit innan.
GO Britney!
Godnatt och sovgott.


/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!