I have a dream *

Inatt hade jag världens bästa dröm ever!
Detaljerat får ni däremot inte haha,
ni kan få veta så långt att i loved it!
Hade flera såklart,
kommer ihåg lite av alla.
Tror min jag dog i min sista när jag vaknade.
Men men men men men nu återgår vi till saken.
Den var speciell och handlade om en riktigt speciell person.
Ja, alla vet vad man menar med speciell person? BRA.
Men i alla fall lever fortfarande i den drömmen, hihi!
Tänker på den i stort sätt hela tiden, svårt att koncentrera sig när man dagdrömmer.

"You make me want to live forever and stand next to you and holding your hand,
protect you, feel that you are near.
With you by my side I wouldn't need anything else,
you are my life, my dream, my world."

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!