I can do it *

Igår åkte jag och pappa och köpte en film.
Harry Potter och Dödsrelikerna Part 1!!
Hittade inte själva "fodral bilden",
så fick bli bilden som syntes när den gick på bio.

Kalla mig galen eller vad som helst, men fy vad jag älskar dessa filmer,
och böcker!
Jag lovar er, jag skojar inte.
Om jag skulle säga min absolut favorit film, hade jag sagt alla Harry Potter filmerna.
Jag förvånas alltid hur man kunnat hålla den så spännande efter sju förtsättnings filmer!
Jag brukar tycka det spåras ut efter 4 eller så, i alla fall av de jag sett.
Men nä jag beundrar J.K Rowling för hennes böcker och för filmerna,
mest för hon har låtit hela världen delta i henne magiska värld.
Jag ska såklart ha alla filmerna på dvd, vilket jag har.
Eller jag kommer ha när den sista filmen kommer ut!
Nu kommer ni tycka jag är galen,
sedan när den sista kommit ut, ska jag köpa en sådan box.
En box med alla filmerna i Blue-ray!
Kalla det onödigt men fy vad jag är taggad på att köpa den.
Kanske ska köpa mig en trollstav också?
Vad tycker ni?

Från en sak till en annan.
Jag ska snart börja med mitt pluggande igen,
eller hade tänkt börja för ett väldigt bra tag sedan.
Sedan såg och hörde jag denna från min kompis blogg.
Yes yes , det är Linnea som sjunger!
Jag tycker hon sjunger bra i alla fall, så go for it Linnea.

Ironiskt nog bytade jag nyss till kanal 3 där Oprahs show är,
och gissa vad hon har för special program?
och vem hon pratar med?
That's right , J.K Rowling!!
Skjuter upp pluggandet tills det är slut,
för detta är något jag inte vill  missa.
Snacka om ödet, eller sammanträffade va?
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!