Hide my eyes so you won't know *

Idag har jag varit med om en massa under kvällen,
men nästan inget under dagen.
Eller ska man säga inget kul på dagen.
Har pluggat matte största delen, kollade två filmer med pappa till frukosten.
Okej, det med film var najs, bara pluggandet som var tråkigt.
Sen åt jag och pappa en god middag,
innan vi kom underfund med att det inte skulle vara ett enda bra program på tvn ikväll.
Men vi löste det genom att kolla ytterligare en film, Harry Potter.
Sedan kom mamma hem från Amsterdam, typ mitt under filmen.
Hon hade köpt massor med fina kläder till mig,
och ja alla bilder ligger på datorn men orkar inte ladda upp alla nu.
De kommer någon gång under morgondagen,
so stay tuned.
Godnatt på er och sovgott!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Anonym

jag älskar dina ögon!


Skrivet - 2011-04-10 ª 23:12:36
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!