Drop dead *

Åt nyss en god lunch,
grillade korv med bröd.
Jummy!
Grannarna var här och åt, så vi hade det trevligt.
Nu ska jag faktiskt följa mitt schema som jag hade planerat för idag.
Jag ska ut och jogga nu för att det är bra för kroppen och hälsan,
plus min kondition är inte så bra, haha!
Ska strcha lite sedan när jag kommer in igen,
sedan blir det boxning ett tag för arm musklerna,
och till sist blir det dans!
Allt för att jag har lov och kommer inte ha träningar i veckan,
plus jag vill träna för min hälsa.
Innan jag drar bjuder jag på en låt från en av mina idoler som jag haft sedan jag var liten!
/GabrielaFrancesca
Frida

Britney är fortfarande lika bra! :)

URL - http://friddolinas.blogg.se/
Skrivet - 2011-04-17 ª 20:11:51
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!