To U *

1. Vad heter hon? - Julia Maria Högström!


2. Hur gammal är hon? - 15 än, hehe ;)
3. När träffades ni sist? - I Söndags! Det vet ju ni ;)
4. Vad har hon för hårfärg? - Brun ofc!
5. Brukar hon färga håret?
- Naij ^^
6. Vilka färger har hon haft? - Bara naturelt :P tror jag :s
7.Vad har hon för parfym? - Ja hon har aldrig sagt vad den heter men det är en som hemmes pappa köpt som typ lukta päron tror jag ? :P
8. Är hon galen? - Det menar ni inte?! :o <3
9. Vad är erat första minne? - haha ja du måste varit många :P eftersom vi får 1000 nya minnen varje gång vi e <3
10. Har ni många minnen ihop? - =o JAA! typ milljarders minnen och kommer bli fler ;)
11. Vart bor hon? -  HBG, Ramlösa <3
12. Har ni varit utomlands tillsammans? - Ja nu när jag tänker på dt har vi det! Gambia u know ;)
13. Hur ser hennes klädstil ut? - Love it, hon har alltid fina kläder!
14. älskar du henne mest? - ja klart jag gör!
15. När träffades ni första gången? - i skolan kan jag slå vad om :D
16. Hur träffades ni? - I skolan genom kompis tror jag xp
18. Vad brukar hon göra på helgerna? - Vara kompisar, typ mest mig? xp
19. Göra efter skolan? - Hon brukar, plugga, städa, tar hand om sina marsvin och e md kompisar :p
21. Har ni pussats? - JA?! xp
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? - klart! <3
23. Har hon fräknar? - nejsan :o
24. Har ni kollat på film någon gång? - Gör vi typ alltid? :P
25. Har ni bråkat någon gång? - jaa massor men löser sig alltid, så är dt i vänskap <3
26. Har ni sovit i samma säng? - japp varje gång hon sover hos mig (a)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? - haha, japp :p
28. Har du sett henne gråta? - japp det har jag (a)
29. Vad gjorde du då? - tröstade henne vad annars?
30. Har du sett hon vara riktigt arg? - haha hon har nog sett mig argare ;)
31. Har hon sett dig gråta? - hahah! ja det menar du inte! <3
32. Vad ska ni göra i höst? – fan vet jag :p allt oc h ingenting ;)
33. Har hon svikit dig någon gång? – Inga kommentarer, allt vårt gammalt skit e löst <3
34. Har ni pratat i telefon någon gång? – hahahahahhaahahahaha! Typ varje dag minst 30min :p
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? – Jag hade levt för hennes skull och haft kul för det vet jag att hon skulle vilja att jag hade om hon dog. Hade tänkt på henne 24/7 och bet för henne.
37. Vad är det bästa med henne? – ALLT, hennes flummighet typ ? :P
38. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? - Inget? Jag älskar henne som hon är<3
39. Älskar du hon?
Ja klart som KOMPIS <333
40. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Nesch kopiera ju detta av henne ;)


Lots of kisse yours ever Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
julia

Awe!!!

Det var gulligt xD

Och du min perfym luktar granatäpple^^<33

Älskar dig <33

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-09-12 ª 13:03:16
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!