Till er tjänst, här har jag Lady Soverign *

Jag fick en kommentar om att fixa fram Lady Soverign music video.
Håller med om att hon är grymt bra, gillar henne!
Har dock inte varit sådan som letar efter musikvideos men nu märkte jag hur svråt det var att hitta de gammla.
Men här har du två gammal och bra bland mina favorit låtar!


(9 to 5 och Hoodie)
Nu kommer lite nyare låtar med Lady Soverign för dig!
Som ni kommer se så har hon ändrat utseende om du inte visste så är det kul att veta.
(I got you dancing)
Så det var det jag hade att bjuda på, hoppas du är nöjd!

För övrigt gillar jag hennes kaxiga låtar och hon har grymt cool stil, alla borde digga henne!
Här får ni alla bilder på den grymma, kaxiga, coola tjejen med grymt fin stil!






Grymm ellerhur, hade gärna haf sådan går och så om jag såg ut som hon!
Det passar tyvärr inte mig med hoodies, ser kortare ut än jag är,
och jag har svart hår, svårt att färga, måste bleka först.
Men hon är en cooling SOV we love you!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Anonym

Tack tack, du är en ängel Gabiiz! :D

Tack tack för du letade för min skull, gillar verkligen det!


Skrivet - 2010-09-03 ª 23:28:04
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!