Skol Kul *

Idag började jag med matte tio i nio, det var ganska segt.
Men fick faktiskt gjort en del, duktiga jag.
Nu har jag datorkunskap, sitter och skriver en massa olika övningar på min laptop som sedan ska skickas till läraren.
Plus att jag har skol kul på min laptop!

(som jag skulle se ut i mittenbena!)

(I'm on a old famous picture, haha)


(two look a like pictures)

(I've a twin)







Nu så slutar jag väll snart, har lunch då och sedan engelska.
Älskar engelska, haha älskar att prata,lyssna och läsa engelska!
När jag blir stor ska jag flytta till USA.
That's were you finf me then.
Nu ska jag jobba mig igenom någon mer övning innan jag slutar.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
julia

Riktigt fina bilder vissa av dem :D <33

Älskar dig sötnos<3

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-09-28 ª 16:01:13
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!