Ny heder *

Ja, den man bilden man fick av Sarah syntes inte heller så gjorde en ny istället.
Tyckte inte det var så fint med en "VIT" heder, som det va för en dag haha.
Detta är då min nya fina heder som tog cirka en timma att fixa till.
Kunde gått fortare klart, men nu är det så jag är ganska petig.
Vill vara nöjd och kunna stå för det jag gjort och att jag hav 100%, och det gjorde jag.


(större på hedern, KLICKA på bilden)
Är vädligt väldigt nöjd med reslutatet!
NU kallar däremto sängen väldigt väldigdt mycket och högt.
Så ska sova nu så man kan komma up i hyfsad tid imorgon,
godnatt och sovgott!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
julia

Nu äntligen kan jag se din heder ;p <3

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-09-21 ª 19:01:12
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!