Jabomidibombom *

Jag har varit hemma ända sedan 11:15,
men har tyvärr bara hunnit äta lunch, vila framför tvn och fikat med mamma.
Nu sittern lilla jag här och ska komma på något roligt.
Går bra...not.
Som tur är finns det sociala folk på msn!
Ska kolla runt lite på youtube och google,
om ni kommer på något ni vill ha reda fakta på eller inte kan hitta kan ni kommentera det så lägger jag upp åt er!
Lots of kisse yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Anonym

Det är inte många som vet vem detta är men jag skulle vilja att du la ut någon bra musikvideo med Lady Sovering.

Hade hennes musikvideor innan men nu verkar det omöjligt att hitta henne. Snälla!


Skrivet - 2010-09-03 ª 17:38:34
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!