I'm done *

Hej alla glada och positiva!
Detta blir ett snabbinlägg, jag är slutkörd!
Varit uppe sedan ganska tidigt imorse och dansat på Ikea idag och kom inte hem förrän halv åtta typ.
Sov i soffan nyss, lika trött än. Ska bara borsta tänderna och sedan blir det sängen som kallar!
För imorgon ska jag upp tidigt,
man ska vara i Ramlösaparken vid kvart över tolv.
NI som vill se oss dansa och inte såg oss igår(klockan e över tolv) har chansen idag.
Är någon gång mellan 14:00 och 16:00 skulle jag tro.
Men finns ju mycket andra bra uppträdanden så ni går inte miste om något om ni är där tidigare än vårat uppträde.


"To dance is a way to express your feelings, dance is my way
and dance is my life."

NU ska jag sova!
Ha det bra och sovgott.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!