I'm a cat who can dance *

Mjaao på folket!
Är på katt humör, hahaha!
Ja jag är övertrött om någon undrar.
Sitter också i skolan och jobbar med historia arbete.
Lite halvt segt men det går.
Mitt arbte som ska vara på tvp sidor är om Dansens Histora, Klassisk Ballet och Jazz.
Kul va?

Förhoppningsvis kan jag vara duktig i dessa danser en vacker dag också.

Den här skolan hjälper mig mycket på vägen!
Nicolai Estet Dans, det är livet!
Grymmaste klassen är såklart Es1D, alltid!
Nä nu ska jag tillbaka till jobbet, hoppas ni också har en bra skol/arbetsdag!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!