Grattis Tom & Bill Kaulitz på 21års dagen! *

"Happy birthday to you, happy birthday to you. Happy birthday dear Bill and Tom happy birttday to you!"
Grattis på födelsedagen mina bästa killar!
Ni är så grymma, hela bandet.
Hoppsa ni har en bra födelsedag i Usa, Las Vegas!
Älskar er världens bästa band ever!!!



Ni är så underbara, önskar er världensbästa födelsedag!!

För er som inte vet så sänds Rockbjörnen idag. Från 22:00 till typ 23:30 eller nått.
Jag har sett det jag behöver se och det är att TOKIO HOTEL VANN BÅDA PRISERNA DE VAR NOMINERADE TILL!!
Bra födelsedags present eller?

Kärlek på världen bästa band ever! Nu förtjänar alla pris ni får!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
julia

Så häggit asså!!

Grattis till dem sötnosarna!!

Tokio Hotel i mitt hjärta! :D <33 <33

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-09-02 ª 19:13:48
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!