Death is a part of life *

Klockan tickar,
minuertna går,
cellerna åldras,
håret blir grå.
Vi föds,
vi dör,
det är så det ska vara.

Sällan jag kommer in på döds tankar, hatar det!
Jag gillar verkligen inte tanken av att dö.
Tanken om att detta underbara liv en gång kommer försvinna.
Nä sådant gillar vi inte, i alla fall inte jag!
Jag vill leva förevigt typ.
Men det kan ingen...bara gilla läget och njuta av varje minut man lever.


Idag har jag inte mått bra någon stans.
Har träningsvärk, ont i halsen, huvudvärk, fryser samtidigt som jag är varm...orkar inte.
Ska ta och lägga mig.
Godnatt och sovgott!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!