Bikinis on top *

Hej på er!
Igår var man på studiebesök på Nic Estet Dans, eftersom jag saknar att ha dans i skolan och ja jag älskar att dansa och gör det gärna så ofta jag kan.
Så man har bytat skola nu, så man börjar där på måndag, KUL!
I helgen kommer man inte kunna vara social är typ utan för sthlm i boschen (landet) hos Monika.
Men kommer hem på söndag, då blir jag social igen och ni får veta allt!
Så länge kan ni alltid nå mig på mobilen (ni som har mitt nr), smsa och ring så mkt ni vill, bara ku för mig!
Bjuder på lite bilder som togs igår.



Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!