Varför kan inte saker man köper vara värdiga priset man köper dem för?! *


Jag vet! Jag rekomenderade denna, men nu säger jag bara SLÖSA INTE ERA PENAGAR!
Den är bra, sure. Den täcker bra, sure.
Men den vara inte länge, har haft min i tre veckor snart och är typ redan i botten av den.
Det ska inte gå så snabbt, min förra hade jag banne mig i ett halv år!
Nä nu e jag sur, jag är förbannad, jag är pissed off!
Jag la 175 kr (tror det var något sådant) på denna och den varar bara i några veckor.
Så ja, jag får väl snart köpa mig en ny, skit och mög!
Mitt humör e bra ellerhur?
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!