This is what I'm about to do *

Jag har bestämt mig, jag är 100% säker på att jag vill detta.
Är så taggad på det.
Jag ska göra två hål till i mitt ena öra.
Tror ni det kommer bli snyggt?

Skillnaden är bara att still I'm going to have my big rings, haha.
Sedan två diamant pluppar i de andra två.
Jag tror det kommer bli grymt!
Händer i början av nästa vecka tror jag, håll tummarna för mig.
NU ska jag börja fixa mig, ska tillbaka till skolan om fem min.
HAft en spft två timmars och tre kvarts håla, men nu ska jag tillbaka!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
juliaaa så klart

Kommer bli fett nice! ^^

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-10-28 ª 17:58:54
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!